Alsof ik niet weggeweest ben.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Daniëlle Dijk - WaarBenJij.nu Alsof ik niet weggeweest ben.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Daniëlle Dijk - WaarBenJij.nu

Alsof ik niet weggeweest ben..

Door: Daniëlle

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

29 December 2007 | Nederland, Amsterdam

Zo sta ik donderdag nog in de videotheek in Cuijk en zo sta ik de dag erna in de videotheek in Curacao. Wat gaat het toch allemaal snel. Behalve de vlucht dan, die duurde dit keer maar lang voor mijn gevoel. (Oh trouwens, ik zat met een BN-er in het vliegtuig, de voetballer Michael Reiziger!) Maar ik ben weer veilig geland op Curacao. Het is net of ik niet weggeweest ben; de muggen en kakkerlakken zijn alweer gespot, de koude douche, de palmbomen en natuurlijk het mooie weer -29°-

Het enige wat erbij is gekomen is vuurwerk, niet te geloven, echt overal staan containers langs de weg waar ze vuurwerk verkopen. En nu al gaan de mooiste pijlen de lucht in en op veel plaatsen ziet het rood van wat er al afgestoken is. De hele dag door knallen rond je oren en zelfs snachts van die harde waardoor je wakker wordt. Nou ja, het hoort erbij zal ik maar zeggen.

Gisteren nog maar ff een filmpje gehuurd met Kelly, maar halverwege afgezet ivm ogen die dicht vielen. Vanavond nog maar een poging wagen :)

Nou jullie horen het, ik ben alweer zo goed als gewend hier (ja, dat gaat snel ;))

Ik wil iedereen alvast een fijne jaarwisseling wensen!
Laat me maar weten hoe het was, dan zorg ik dat jullie mijn verhalen te horen krijgen.

Liefs, Daniëlle

  • 29 December 2007 - 14:10

    Annemijn:

    Zo zat ik nog zondag met je in de bios...2e kerstdag in de kroeg! En nu ben je ongeveer weer aan de andere kant van de wereld! :S

    Oud en Nieuw we bellen/smsen! Laat je zeker weten hoe het was!

    Liefs!!
    Annemijn

  • 29 December 2007 - 14:49

    Danique:

    ja inderdaad... ben blij dat ik je deze week zoveel gezien heb!! vond het echt gezellig!

    geniet maar weer van alles daar.. muggen kakkerlakken en wat niet!!

    tot snel! xxxx

  • 29 December 2007 - 16:04

    Laura:

    heej daan,
    gelukkig ben je alweer gewend..
    fijn je weer gezien te hebben, want nu moet ik je weer voor een hele lange tijd missen! :(

    Je krijgt alles te horen van oud & nieuw..en dan wil ik ook alles van jou horen natuurlijk ;)

    liefs
    Laura

  • 29 December 2007 - 16:28

    Anne:

    Heej daantje!!

    Het was leuk om je tussendoor toch weer eventjes gezien te hebben :), maar fijn om te horen dat je goed aangekomen bent @ Curacao...

    Ohh meid, heerlijk zeg die temperatuur daar! En de muggen enzo wen je wel weer aan denk ik ;)

    Ennneeee, de roddels krijg je te horen hoor haha da komt goed!

    xx Anne


  • 30 December 2007 - 13:06

    Mam:

    Hey meissie,
    afgezien van de reden dat je teruggekomen bent naar nederland, ben ik blij dat je met kerst lekker thuis was.

    Fijn dat je weer zo snel kunt wennen aan de muggen en de koude douche (Hu-hum).

    Ook ik wens je een fijne jaarwisseling en de allerliefste - beste wensen voor 2008.

    Groetjes mam

  • 30 December 2007 - 14:33

    Leonie:

    Zo snel weer gewend..tis denk beetje thuiskomen voor je gevoel daar
    Alvast een hele fijne jaarwisseling daar...en doe voorzichtig met vuurwerk ;)
    Spreek je!

    xjes

  • 31 December 2007 - 13:39

    Kim:

    Gelukkig voel je je wel alweer thuis daar en hoef je niet opnieuw te wennen.
    Ik vond het super dat ik je nog zoveel heb gezien in de tijd dat je thuis was. Erg gezellig!

    Ik wens je vanuit hier een fijne jaarwisseling toe. Ik verwacht wel alle verhalen van je party te horen he, laat ik dat ook aan jou horen :)
    Veel plezier!
    Liefs xx

  • 31 December 2007 - 18:03

    Pa:

    Afgezien van de reden hebben we toch een schitterende kerst gehad. Ik wens je een fijne jaarwisseling en al het beste voor 2008. En.... 8 februari is er nu zo, dan zien we elkaar. Groetjes, pa.

  • 01 Januari 2008 - 15:14

    Anne:

    Heej,

    Ik wens je een goed, gelukkig, spetterend, fantastisch, te gek en natuurlijk gezond 2008!!!

    Hoe was het om daar oud en nieuw te vieren??

    -xxx-

  • 01 Januari 2008 - 22:12

    Kevin:

    Heey Daan!!

    Een heel gezond, gelukkig en liefdevol 2008 toegewenst vanuit t koude Nederland...
    Hoe was het afgelopen nacht daar?

    Weer veilig aangekomen daar dus!? Gelukkig:)
    Hoop dat je t daar allemaal weer een beetje op kunt pakken en dan spreek ik je heel snel weer!

    kus Kevin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Daniëlle

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 20924

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2012 - 28 Januari 2013

Australië

10 November 2007 - 16 Juni 2008

Curaçao

Landen bezocht: