Laatste berichtje vanuit Curaçao! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Daniëlle Dijk - WaarBenJij.nu Laatste berichtje vanuit Curaçao! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Daniëlle Dijk - WaarBenJij.nu

Laatste berichtje vanuit Curaçao!

Door: Daniëlle

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

15 Juni 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal!

En toen was het alweer zondag, mijn laatste dagje op Curaçao, dus dit wordt mijn laatste berichtje vanaf het eilandje. Alle voorbereidingen zijn al getroffen, koffer gepakt, opgeruimd en schoongemaakt, auto ingeleverd etc. Alleen nog afscheid nemen van iedereen en dan ben ik ready to go!

De laatste dagen op Curaçao heb ik rustig aan gedaan. Ik heb nog wat op het strand gelegen, vooral strandjes waar ik nog niet geweest was. En natuurlijk ben ik ook weer volop uitgeweest om overal ‘mjjn-laatste’ te beleven. Laatste avondje Wet ’n Wild, laatste filmavondje op Mambo, laatste avondje Nachtwacht, laatste avondje Cinco en ga zo maar door.

Natuurlijk heb ik ook vanaf hier het EK gevolgd, dat was erg tof. Dinsdag met veel Nederlandse stagiaires verzameld in Cinco en vrijdag op het Wilhelminaplein. Iedereen verkleed in het Oranje, overal hangen grote tv-schermen en allemaal actief kijkende mensen naar het Nederlands elftal. Een erg gezellige boel. De volgende wedstrijden zal ik samen met jullie in de kroeg gaan volgen, dat is ook niet verkeerd!

Over een paar uur stap ik in het vliegtuig richting Nederland. Hierbij eindigt dan toch echt mijn 7 maanden durende avontuur op Curaçao. Aan de ene kant is het echt voorbij gevlogen die hele periode, ik heb zoveel meegemaakt in deze tijd. Maar aan de andere kant ben ik ook heel erg blij als ik iedereen weer zie!

Ayooooo en tot morgen!

Liefs, Daniëlle


  • 15 Juni 2008 - 13:09

    Annemijn:

    We kunnen beginnen met het aftellen van de laatste uurtjes! Joehoe!

    Wens je hele goede reis toe en tot heel snel!

    Xxx

  • 15 Juni 2008 - 13:09

    Annemijn:

    We kunnen beginnen met het aftellen van de laatste uurtjes! Joehoe!

    Wens je hele goede reis toe en tot heel snel!

    Xxx

  • 15 Juni 2008 - 13:10

    Melanie:

    Nou daan.. Dan zit het er nu echt bijna op...
    Het is idd erg snel gegaan vind ik.. die 7 maande, maar toch ben ik ook weer erg blij dat je naar huis komt.. We hebben je allemaal heel erg gemist hoor..
    Ik zou zegge.. Goede reis en tot snel!

    Dikke Kus Mel

  • 15 Juni 2008 - 13:23

    Danique:

    JEEEEEEEJ!!!!!

    daantje komt weer naar huis!!!

    WOEHOE!!!!!

    Goede reis !! en....... TOT MORGEN!!!!!!!!!

    xxxx

  • 15 Juni 2008 - 15:58

    Marloes:

    Hele fijne reis he en tot sneeeeel!

    :D

  • 15 Juni 2008 - 19:20

    Mam:

    welkom terug meissie,

    ik ben zeer blij dat ik je weer live kan zien, kan omhelzen en dat je weer gezellig hier bij ons bent.

    ik hou van je
    Groetjes XXXX

  • 15 Juni 2008 - 19:23

    Maikel:

    Joeppieeee,

    Je bent weer bijna in Hollanda! Gezellig hoor, kunnen we weer veel grappen maken en misschien een keer naar de bingo! Een hele goede reis nog ffkes en tot snel! Op schiphol staan we klaar!

    Vele groeten van Maikel

  • 16 Juni 2008 - 10:54

    Leonie:

    Jaaa je bent er weer in het land. Hiep hoi!
    Tot heel snel!

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Daniëlle

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 20934

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2012 - 28 Januari 2013

Australië

10 November 2007 - 16 Juni 2008

Curaçao

Landen bezocht: