Bon aña 2008! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Daniëlle Dijk - WaarBenJij.nu Bon aña 2008! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Daniëlle Dijk - WaarBenJij.nu

Bon aña 2008!

Door: Daniëlle

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

03 Januari 2008 | Nederland, Amsterdam

Iedereen nog een gelukkig en gezond nieuwjaar gewenst. Een beetje laat, maar toch. Ik hoop dat iedereen het ook leuk heeft gevierd, maar wat ik al gehoord heb klonk goed!

Oud & Nieuw vieren in Curacao wilde ik heel graag en het was ook echt top!
Eerst zijn we met z’n 10en uit eten geweest bij Il Forno (pizzeria), ondertussen werd het 7 uur en konden vanaf tafel de Tropen zien, waar vuurwerk (niks aparts) werd afgestoken. Hier werd dus rekening gehouden met het tijdsverschil, en op dat moment was het 12 uur in Nederland. Het was echt ontzettend druk met mensen hier, overal op straat werd gefeest.
Daarna zijn we even naar huis gegaan en hebben cabaret (altijd lache dus) op tv gekeken, wat gedronken en omgekleed,! En rond een uur of 11 zijn we richting een berg gereden waarvandaan je half Curacao kunt zien. Toen we daar aankwamen werd er al volop vuurwerk afgestoken overal, echt de mooiste pijlen gingen al de lucht in (dit was trouwens een paar dagen geleden en nu nog steeds ook zo). We vroegen ons onderhand al af of er nog wel iets moois over was voor de echte jaarwisseling. Maar natuurlijk, om 12 uur vloog er ontzettend veel vuurwerk de lucht in, echt super mooi uitzicht hadden we vanaf die berg. En natuurlijk hadden we champagne ingeslagen voor dit unieke moment!
Nadat het wat rustiger werd zijn we weer gegaan en deze keer richting Mambo. Hier kwamen Nick & Simon optreden, en wij als grote fans stonden natuurlijk ver vooraan ;) De dresscode van dit feest van wit, zag er echt leuk uit zoveel mensen in het wit. Ook hier werd nog eens vuurwerk afgestoken, heel kort, maar wel mooi. Dit was erg gezellig, en hier zijn we gebleven totdat we naar huis gingen. Al met al een mooie, onvergetelijke oud&nieuw!

Nou, het is alweer januari, time flies mensen! Nog maar een maandje en papa en mama zijn er alweer!

Groetjes en XXX
Daniëlle

Ps. Ik heb veel filmpjes gemaakt, maar het is me nog niet gelukt deze te uploaden, houdt het dus maar in de gaten of er soms wat nieuws bij staat. De foto’s staan wel al online.

  • 03 Januari 2008 - 09:58

    Marloes:

    Hee Daan!
    Klinkt echt super hoe jij Oud en Nieuw gevierd hebt!! :D Ik heb net de foto's bekeken, was eventjes vergeten dat je daar een speciale site voor hebt... Super mooi zeg! Kan me helemaal voorstellen dat het je daar echt bevalt. Wanneer begin je weer met je stage? Of ben je alweer begonnen?
    Tot spreeks! De tijd gaat idd echt ontzettend snel...
    Kusje! Marloes

  • 03 Januari 2008 - 10:16

    Danique:

    heey daan!!
    jij ook nog een gelukkig nieuwjaar!! maar dat komt wel goed denk ik, je hebt het in ieder geval goed ingeluid!
    nou hier was het rustig, carola en annemijn en leonie zijn naar de taurus geweest, en ik moest werken :( oud EN nieuwjaarsdag, dus geen feestje voor mij dit jaar! maar goed volgend jaar vieren we het weer met zijn alle!!

    nou ik hoop echt dat je binnenkort mag gaan duiken, ben zo benieuwd wat je der van vind! het is echt zooo tof!!!

    tot snel! xxxx

  • 03 Januari 2008 - 11:04

    Leonie:

    Happy new year!! Bij ons was het ook een mooi feestje...maar niet zo speciaal als bij jou!!
    Enjoy

    xjes

  • 05 Januari 2008 - 11:13

    Melanie:

    Hey Daan!
    Jij ook nog een gelukkig nieuwjaar! (een beetje laat, maja.. beter laat dan nooit hè?! ;) )
    Egt kei leuk hoe je oud en nieuw daar hebt gevierd! K heb je foto's bekeken, die zijn ook egt heel mooi!
    De tijd gaat idd heel snel voorbij zeg!
    Nou.. Tot spreeks ma weer!

    Liefs Mel xxx

  • 05 Januari 2008 - 11:19

    Laura:

    Oh daan, jouw Oud&Nieuw klinkt echt super, precies zoals je zei!:D ook gaaf om al die foto's te zien. En ook zo apart dat ze vieren dat het in Nederland nieuwjaar was! Maar goed dat je voor die tijd terug bent gegaan..
    Ik spreek je snel weer!

    liefs,
    Laura

    P.s. m'n reis naar suriname staat vast 29/03:D

  • 06 Januari 2008 - 15:33

    Nadine:

    Heej Daan!
    Ik zag in je msnnaam staan dat je op de foto staat met Jan Smit. Ik moest natuurlijk meteen kijken!! Echt super vet!!! Trouwens nog een heel gelukkig nieuwjaar! May all your wishes come true!
    Liefs Nadine

  • 06 Januari 2008 - 18:34

    Annemie:

    hoi Danielle,
    ik wil je ook nog het beste wensen voor het nieuwe jaar, ook namens Hans en de rest. Ik hoop dat dit jaar beter begint, dan dat het vorige jaar eindigde.We zullen wel zien.
    Maarrrrrrrrrr, die laatste 2 foto's van jou zijn echt super!met Jan Smit en Nick en Simon op de foto, echt te gek zeg.
    menigeen zal er jaloers op zijn.
    Verder wens ik je succes op je stage en we horen wel weer een keer. gr. Annemie

  • 06 Januari 2008 - 21:33

    Carool:

    Hey meis!

    wat cool joh allemaal!! jij zult je wel een VIP voelen tussen al die bekende Nederlanders zeg! jeetje iedereen vertrekt daarheen! en weet niet of ik dat al gezegd had, maar let je goed op daar voor criminalieit? (want Gordons horloge van 10.000 euries ofzo was ook al gestolen) ma dat ter zijde hoor ik dat je het daar super hebt!!! en ook een super gaaf oud en nieuw hebt gehad!!:D:D heel veel plezier daar nog toegewenst!!

    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Daniëlle

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 20935

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2012 - 28 Januari 2013

Australië

10 November 2007 - 16 Juni 2008

Curaçao

Landen bezocht: