Bijna is het zover - Reisverslag uit Haps, Nederland van Daniëlle Dijk - WaarBenJij.nu Bijna is het zover - Reisverslag uit Haps, Nederland van Daniëlle Dijk - WaarBenJij.nu

Bijna is het zover

Door: Daniëlle

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

23 Oktober 2007 | Nederland, Haps

Bon Bini allemaal!

Ja, mijn eerst woordje Papiamento heb ik al geleerd ;)
Eindelijk gaat het dan gebeuren.. Ik ga op stage in Curacao!
Hier kijk ik al zo lang naar uit, ik ben dan ook al helemaal druk met alle voorbereidingen en kan niet wachten om mijn koffer in te pakken.

Ik ga stage lopen bij duikschool DownTown Diving, nog niet zo bekend onder de mensen. Maar dan is daar mijn taak om hier verandering in te brengen. Ook mag ik activiteiten gaan organiseren voor kinderen en daarnaast houd ik me ook bezig met alle dagelijkse werkzaamheden van de duikschool. De duikschool ligt in de Caracasbaai en het schijnt er heel mooi te zijn, vooral om te duiken en snorkelen. Ik ben dan ook wel van plan hier wat van te gaan zien.

Ik ben heel benieuwd wat ik in die 7 maanden allemaal tegenkom en wat ik allemaal mee ga maken. Om jullie niet totaal achter te laten heb ik deze site aangemaakt, zo kunnen jullie al mijn avonturen volgen en foto’s van het prachtige paradijsje bekijken :)

Ik zou het erg leuk vinden als jullie zo nu en dan een berichtje voor me achter laten :)

Liefs Daniëlle

  • 23 Oktober 2007 - 17:57

    Annemijn!:

    Hey Daan!

    Wat een eer om als eerste te mogen zijn in je gastenboek! Ik wens je nu al heel veel plezier toe! Maar ik zeg dat komt helemaal goed! In april/mei ben ik er bij! Haha...Eerst nog aftellen en afscheidsfeestje! :D Daan spreek je in haps en alla curacao!

    Liefs!!
    Annemijn

  • 23 Oktober 2007 - 18:27

    Kevin!:

    I'll be there!!!:D:D

    x Kev

  • 24 Oktober 2007 - 15:29

    Melanie:

    Hey Daan,

    Idd een slim en leuk idee om zo'n site aan te maken zodat wij kunnen zien wat jij allemaal meemaakt en zodat wij onze verhalen ook aan jou kwijt kunnen..

    Nu nog ma eerst aftellen, eerst tot je afscheidsfeestje en daarna tot je daadwerkelijk gaat vertrekken...
    Ut schiet nu al op... Pff wa gaat de tijd snel zeg...

    Nou.. k wens je nu al heel veel plezier voor straks als je daar bent... Maar ik zie je nog van te voren...

    Liefs Mel

  • 24 Oktober 2007 - 20:21

    Patrick:

    hai..

    ik las je bericht toevallig en je gaat ook wonen aan de anasaweg??

    Ik en een klasgenoot gaan daar ok wonen, wij vliegen 8 november en gaan wonen op nummer 17. er zou misschien nog een stagaire bij ons komen wonen. Dus misschien ben jij dat?

    hoop wat van je te horen

    groetjes

  • 30 Oktober 2007 - 12:10

    Hilde:

    Dag lulstaartje!

    Het ene moment staan we nog in Miami op het vliegveld (lift your leg up) en het volgende moment vertrek je al bijna naar Curaçao.. Niet te geloven biba! Ik ben nu al heel benieuwd naar de foto's (maar met een reeks foto's/documantaire van internet neem ik geen genoegen he ;) ). Nou eerst inderdaad je afscheidsfeestje maar eens, wie weet kunnen we snel wat nieuw grappenmateriaal aanmaken zodat we de komende 7 maanden in ieder geval niet zonder zitten.

    In ieder geval tot woensdag!

    xx Cockie

  • 01 November 2007 - 17:48

    Laura:

    Heej daniela!!!

    Hier dan ook een berichtje van mij ;) Ik ben echt ontzettend jaloers..ik zou ook graag naar het mooie Curaçao gaan:D. Maar helaas dat zit er voor mij niet in. Hopelijk in maart/april naar suriname. Maar goed, Kei spannend wat je daar allemaal gaat beleven. Je stageplaats klinkt erg leuk (zon, zee, strand)!! Ik ben benieuwd naar je verhalen, ik ga alles volgen!
    Maar eerst nog je afscheidsfeestje..dan kunnen we nog even gezellig bijkletsen voordat je ons koude kikkerlandje gaat verlaten:(! Ik ga je hier echt wel missen hoor!!

    Tot snel!

    liefs,
    Laura

  • 05 November 2007 - 18:14

    Aniek:

    Good luck en heel veel plezier :D

  • 05 November 2007 - 18:44

    Danique:

    heey danielle!

    jeetje meid!! spannend!! ... ik kan bijna alle vlindertjes en kriebeltjes die waarschijnlijk nu door je heen gaan zelf voelen. vind het echt super super leuk voor je! wat ga jij een gave tijd tegemoet! nieuwe mensen leren kennen, nieuwe ervaringen opdoen, een ander stukje van de wereld zien, zelfstandig zijn en natuurlijk heel veel lol hebben!

    t zal waarschijnlijk al 100 keer tegen je gezegd zijn maar ook ik ben ontzettend jaloers op je! ben heel benieuwd naar alle dingen die je gaat doen en meemaken dus blijf regelmatig op je site schrijven!

    ga je missen daantje!! ik zie je deze week nog wel! jammer dat ik er niet bijkan zijn maar heeeeeel veel plezier op je feestje! geniet ervan!!
    xxx

  • 05 November 2007 - 19:01

    Marloes:

    Hee lieve Daan!
    Wat leuk zo'n site! Ik ben er al een keertje op gaan kijken, maar voel me toch wel verplicht een berichtje achter te laten :P Wat ontzettend gaaf allemaal zeg! Volgens mij ga jij je daar helemaal thuis voelen! Zon, zee en strand (en natuurlijk ook een beetje stage ;))
    Ik ga je zeker volgen en ik hoop dat je daar een super tijd gaat beleven! We gaan je missen hoor! :(
    Tot woensdag!
    Liefs xx
    Marloes

  • 07 November 2007 - 12:07

    Kim:

    Hey Daan,
    Ik ging maar even je site aan m'n favorieten toevoegen, dan kan ik elke dag kijken of je wat achterlaat! :D

    Klinkt allemaal helemaal super wat je gaat doen, sowieso weg uit het regenachtige NL klinkt beter haha.
    Ik ben zoals iedereen heel jaloers op je, maar vind het wel heel gaaf voor jou!
    Ik heb nu al zin in je feestje van vanavond, vaag om te zeggen dat ik er zin in heb maar ik heb je alweer een tijdje niet gezien!
    Wel genoeg berichtjes achterlaten, anders gaan we je teveel missen :(
    Liefs xx

  • 07 November 2007 - 13:52

    Leonie:

    Hey meis!

    Het gaat nu wel heel snel zeg! Nog maar 3 daagjes! Zal je zkr missen en uitkijken naar al je verhalen en foto's. Want ben heel benieuwd hoe je het gaat vinden daar en wat je allemaal mee zal maken. Geniet ervan! Echt supergaaf curacao, staat ook nog op mijn verlanglijstje!
    Sowieso vanaaf eerst feestje en dan afscheid nemen... Volgende feestje over 7 maanden, dan ben je er weer!

    Tot vnvnd!
    xjes

  • 07 November 2007 - 14:20

    Anne:

    Haajj Daan,

    Jeetje zag je gaat al bijna, vanvond je afscheidsfeestje al. Leuk joh deze site kunnen we toch nog je verhalen volgen... ik ben benieuwd wat je daar allemaal mee gaat maken:P Curacao lijkt me superrr om stage te lopen!!

    Heel veel plezier daar enne tot vanavond ;)

    Liefs Anne


  • 10 November 2007 - 09:21

    Kim:

    Hey Daan,
    Helaas door mijn wekker heengeslapen vanochtend *grmbl* wilde ik je een goede vlucht wensen, maar dan stel ik nu maar de vraag: Hoe was je vlucht?
    Heel veel succes en plezier daar!
    xx

  • 10 November 2007 - 15:46

    Annemijn:

    Yeah...je bent er na een lange reis met wat traantjes! Nou kom maar op met je sterke verhalen :P!

    Liefs en hele dikke x
    Annemijn

  • 11 November 2007 - 18:05

    Mam:

    Hallo meissie,
    Ik was zo opgelucht dat je belde dat de reis en aankomst goed verlopen zijn. en wat leuk voor je dat Andre en zijn vrouw jouw zo leuk ontvangen hebben. Ik hoop je weer snel te spreken en wens je het allerbeste toe. Heel veel succes en heel veel groetjes. XXX

  • 11 November 2007 - 18:46

    Annemie:

    Hoi Danielle,
    ik hoorde net dat je goed bent aangekomen.
    ik ben benieuwd naar je eerste verhalen:je eerste indrukken van Curacao.
    lieve groeten,Annemie

  • 11 November 2007 - 19:16

    Pa:

    Danielle,

    Ik ben blij om te horen dat het je goed gaat. Goed opgevangen door Andre en Annie, bedankt ze daar alvast voor, hartstikke mooi. Ik wens je veel succes de komende dagen/weken/maanden. We houden contact.

  • 12 November 2007 - 10:11

    Kevin:

    Heey Daan!!

    Goed aangekomen? Hoe is t daar? Al lekker van de zon genoten? *jaloers*
    Bevalt t appartement ook een beetje?

    Wil je nog een x heel veel succes en vooral plezier wensen en tot snel!!

    x Kevin

  • 12 November 2007 - 12:31

    Danique:

    YES!! met 2 benen veilig aan land in curacao!!! hoe is het? wat zijn je eerste indrukken? ben zoo benieuwd!! waar blijft dat berichtje nou?? haha, nee doe maar rustig hoor! ff acclimatiseren hoort er ook bij! maar niet te lang wachten he, want we branden hier van nieuwsgierigheid!!
    geniet ervan daan!! laat alles lekker op je afkomen!
    hoe vond je trouwens het boekje wat jullie moeders gemaakt had? heb je t gelezen in het vliegtuig??
    ik hoor t wel!! liefs!xx

  • 12 November 2007 - 14:50

    Angela:

    Hallo Daniélle,
    hoe was je reis, hopelijk is alles goed verlopen en heb je daar al goed geslapen.
    We zullen jouw website in de gaten houden en zo nu en dan even wat schrijven. Tot de volgende keer.

    de buurtjes,Angela ,Susanna en Maikel

  • 12 November 2007 - 20:14

    Anne:

    Heey Daniëlle,,

    Hoe is het?? Haha...heb elke dag gekeken op je site maar nog geen berichtje gezien van jou, heb wel gelezen dat je veilig bent aangekomen :) Ben echt superr benieuwd hoe het daar is (hoe warm :P) Ik d8 dat je morgen gaat beginnen met de stage toch??

    Veel succes, XX

  • 12 November 2007 - 20:46

    Leonie:

    Gelukkig goed en wel aangekomen. Heb je net nog ff op msn gesproken, hoef me geloof ik geen zorgen te maken ;)

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Haps

Daniëlle

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 347
Totaal aantal bezoekers 20923

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2012 - 28 Januari 2013

Australië

10 November 2007 - 16 Juni 2008

Curaçao

Landen bezocht: