Nog maar een maandje! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Daniëlle Dijk - WaarBenJij.nu Nog maar een maandje! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Daniëlle Dijk - WaarBenJij.nu

Nog maar een maandje!

Door: Daniëlle

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

17 Mei 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal! Het zit er alweer bijna op, nog maar een klein maandje en ik ben weer terug! Ik heb er wel weer zin in, ondanks mijn heerlijke leven hier.

Ook mijn stage is bijna klaar, nog maar 13 dagen! Ik heb pas mijn opdrachten (1e versie) ingeleverd, dus het is nu afwachten op een reactie van mijn stagebegeleider.

Voor de rest is mijn leven hier niet veel veranderd, behalve dat ik beroemd ben geworden! (hierover zometeen meer) Het weer blijft hier altijd lekker en de stranden zien er nog altijd even mooi uit. Af en toe een feestje hier en daar, ik heb het hier niet zo slecht ;-) Ik ben blij om te horen dat het bij jullie ook zo mooi is geweest, hopelijk houdt dat een beetje aan en stap ik straks zo de zomer in Nederland in!

Maar goed, inmiddels ben ik dus beroemd, en Annemijn ook! Jawel, er staat een paginagrote advertentie in de plaatselijke krant! Annemijn en ik zijn geïnterviewd vlak nadat we een duik hadden gemaakt, en staan met foto en al te schitteren in de krant. Echt super vet!

Naast mij wonen nu weer anderen, 2 meiden van mijn leeftijd, dus dat is wel gezellig, weer wat aanspraak. En aan de andere kant woont nu ook een meid, wel wat ouder dan mij, maar het is nu erg leuk met allemaal dames haha. We hebben al besloten dat we nog een keer een gratis salsales gaan volgen, dus ben benieuwd hoe dat uitpakt.

We hebben pas de verjaardag van Eefje gevierd, erg gezellig. Ook haar vriend is er nu dus natuurlijk zijn we ook weer lekker uit eten geweest. Er komen ook weer allemaal nieuwe mensen op het eiland, dus we zijn steeds met een leuke groep mensen waarmee we uit eten gaan, gezellig bij iemand thuis zitten en uitgaan. Wel jammer dat binnenkort de eerste alweer richting huis gaan. Maar goed, voor mij duurt het ook niet zo gek lang meer.

Gister hebben we ook echt een tof feest gehad. Josh was jarig en had voor zijn verjaardag de Loco Bus (een party bus) afgehuurd. En wij werden ook uitgenodigd en hadden ook weer mensen uitgenodigd. Ik denk dat we in totaal met zo’n 25 man waren. Echt, het was echt vet, die bus heeft zeg maar geen ramen en er hangen disco lampen in en te gekke muziek! En dan mag de jarige bepalen waar je naartoe gaat, je gaat ongeveer 2 uur rondrijden en langs allemaal kroegen enzo op. Wat ook grappig was, op een gegeven moment stopten we ergens en daar stonden een paar Antilliaanse travestieten, whaha, die had ik hier nog nooit gezien. We hebben ons echt kapot gelachen! En na het rondje in de bus hebben we het feestje nog even voortgezet in de Boot tot in de vroege uurtjes.
En toen werd ik vanmorgen lekker wakker gemaakt voor de loodgieter (die deed z’n controle rondje in onze appartementen), beetje jammer want van slapen komt dan ook niks meer.

Ohja, ik heb trouwens geen internet meer, dus dat is een beetje jammer. Ben nu even bij Femke thuis waar ik het wel ontvang. Degene van wie ik internet af kon tappen heeft z’n rekening niet betaald, dus dat is wel wat minder.

Nou mensen, een fijn weekend!
Ayooo en tot snel!

Ohja, er staan weer nieuwe foto’s op mn site.

  • 17 Mei 2008 - 16:33

    Pa:

    Danielle,

    Inderdaad, VIP, laatste maandje. Daarvan nog 2 weken voor je stage en nog 2 weken lekker vakantie vieren, schitterend. Ik kijk ook al uit naar 16 juni, de dag dat we jou op Schiphol ophalen. Ik zal ook weer blij zijn als je weer thuis bent. Toch mooi met al die wisselingen van de personen in je omgeving. Leg je toch veel contacten.
    Nog veel succes en plezier de laatste weken, en we hebben snel weer contact.
    Groeten.

  • 17 Mei 2008 - 17:40

    Annemijn:

    Hey Diva2 ;)

    Lachen heee met die bus! Is dat die bus die we toen bij Cuba...dinges zagen? Verjaardag van Joshhhh..haha gezellig! Leuk dat ie ook ff smste toen we in de krant stonden! Doe um de groeten en tot snel!

    Liefs,
    Diva2

    PS: iedereen hier vond het artikel ook leuk om te lezen!!!

  • 17 Mei 2008 - 18:08

    Danique:

    heey daan!!
    haha super lachen man zon bus!! very MTV!
    ja ook ik heb het artikel al uitgebreid bekeken en gelezen! erg leuk!! vet grote foto ook man! kan me voorstellen dat je nu niet meer zomaar de straat op kan zonder herkend te worden! ja hier ook alles prima! heb vandaag gehoor dat ik geslaagd ben voor verpleegkunde jeej!!
    ja reken er maar niet op,... het mooie weer is weer pasé. helaas pindakaas! maar neem maar gewoon wat van die kant mee!
    nou heel veel plezier nog de laatste maand! die vliegt echt voorbij! ik vind het onderhand ook wel tijd dat je huiswaarts komt!
    ik ga snel naar de verjaardag van je nichtje! ik zal der persoonlijk een dikke kus van je geven!

    tot snel daantje!!

    xxxx danique

  • 18 Mei 2008 - 12:44

    Mam:

    hey meis,

    Geniet nog maar ff heel goed van alle feestjes, uitgaan en lekker uit eten.
    Nog even en dan is het Curacao'se leventje weer voorbij.
    Natuurlijk kun je hier ook uitgaan en zo, maar dat zal denk ik wel ietsje minder zijn als nu.
    Het is eigenlijk wel een leuk idee zo'n Loco Bus afhuren voor feestjes.

    Ik ben benieuwd naar jullie kranten-artikel. Bewaren he. Het is ook leuk voor jou dat je nu tussen meiden inzit. maar ja, eigenlijk maakt het niet uit wie je buurtjes zijn, als je er maar leuk, gezellig gezelschap aan hebt. Toch?

    Ik hoop voor je, dat je stageverslag goed gekeurd wordt, dan heb je dat ook weer achter de rug. En kun je de laatste weken lekker achterover hangen.

    Veel plezier nog en ik bel je snel weer.

    Groetjes en dikke kus.
    XXX

  • 18 Mei 2008 - 19:07

    Laura:

    Heej daantje,
    Want een beroemheden hier zeg! Zoals jij al zei, wij 2 boerenmeiden bereiken het nog wel ;) nu alleen nog in nederland :P
    Wel gaaf die feestjes zeg! :D Groot gelijk dat ze zo'n beroemdheid als jou uitnodigen! 1 juni gaan we zkr naar ter land ter zee superr gaaf :P Het wordt een super gave week!:D Nog maar 1,5 week ongeveer...

    kuss

  • 19 Mei 2008 - 07:45

    Melanie:

    Hey Daan!
    Grappig dat jullie daar in de krant staan :)
    Enne... nog maar een maandje... pff het gaat echt snel nu!
    Leuk dat je weer een aantal nieuwe meiden in je omgeving hebt.. Kun je weer lekker kleppen enz.. Gezellig!
    Idd erg jammer dat je geen int meer hebt, maar gelukkig kon je nog wel een berichtje sturen op deze manier :)
    Ik zou zegge.. Heel veel succes de laatste weekjes met je stage.. Laat je het weten als je je eindbeoordeling hebt gehad?

    Dikke (K) Mel

  • 26 Mei 2008 - 20:47

    Kevin:

    Nog 4 nachtjes slapen.....

  • 28 Mei 2008 - 18:21

    Marloes:

    Hee Daan!
    Laat ik ook hier maar even een berichtje plaatsen! Is ook alweer veel te lang geleden... Hoe is het met jou? Als ik je verhalen lees krijg ik het idee dat je je nog steeds wel vermaakt daar ;) Toch zal ik blij zijn als je weer terug bent hoor! Voor ons wel net zo gezellig...
    Nu eerst een weekje samen met Laura. Supervet joh! Ik hoop echt dat het super gaat worden :)
    Hier gaat alles nog steeds hetzelfde. De laatste loodjes weer, dus dat is altijd een beetje harder doorwerken dan dat ik hiervoor gedaan heb, mja, ook dat komt goed.
    Daan, heeeel veel plezier samen met Laura he! En geniet nog van de korte tijd die je daar bent!!
    Kus,
    Marloes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Daniëlle

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 20919

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2012 - 28 Januari 2013

Australië

10 November 2007 - 16 Juni 2008

Curaçao

Landen bezocht: