Goodday! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Daniëlle Dijk - WaarBenJij.nu Goodday! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Daniëlle Dijk - WaarBenJij.nu

Goodday!

Door: Daniëlle

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

02 November 2012 | Australië, Cairns

Ik ben veilig en wel aangekomen in Cairns. Het was een lange vlucht en lange stopover die ik doorgekomen ben door Osaka (Japan) te bezoeken. Met een mooie deal - trein- + metrokaart & diverse gratis waardecoupons voor gratis entree - ben ik er op uit getrokken en heb me 5 uurtjes prima vermaakt. Ik heb onder andere een tempel, kasteel en dierentuin bezocht, waarbij ik in dat laatste de eerste koala's gespot heb! Wie had dat gedacht, in Japan!

Maar nu dus in Cairns, waar ik nog zo'n week verblijf. Ik heb een prima hostel, met zwembad, wat nodig is want het is hier zo'n 30 graden. Genieten dus! Zojuist heb ik een groot deel van mijn reis geboekt, waarvan veel activiteiten met een open datum, dus ik kan het zelf nog indelen wat ik wanneer ga doen. Ik zal nog niks verklappen, maar zeker is dat mijn (waarschijnlijk) volgende verslag iets heel spannends gaat bevatten!

Ik heb helaas niet overal beschikking over gratis wifi, dus probeer jullie zo goed mogelijk uptodate te houden als het kan. Nu ga ik eerst eten en slapen, want dat laatste heb ik al zo'n 2 dagen niet meer gedaan.

Groetjes van het zonnige Cairns!

  • 02 November 2012 - 08:28

    Janneke:

    Je bent er!!! Raar idee dat jij aan de andere kant van de aardbol zit... En lekker warm! Ik ben heel benieuwd naar je "spannende" reisverslag! Ik kan " het" geluidje niet typen, gguoin, achter in de keel, zoiets moet het zijn, je weet wel wat ik bedoel ;-) knuffel uit Cuijk

  • 02 November 2012 - 09:31

    Sander:

    Zusje,

    Klinkt goed allemaal. Heb je naast Australië ook meteen even van Japan kunnen genieten.
    Veel plezier met je 'spannende activiteiten' in Cairns.

    groeten uit Cuijk

  • 02 November 2012 - 10:15

    Kai:

    Super hoor. Veel plezier! X

  • 02 November 2012 - 10:23

    Annemijn:

    Heey!

    Dan heb je nog goed weten te vermaken in Japan!

    Hostel met zwembad, klinkt ook niet verkeerd. Leuk dat je al het een en ander aan activiteiten hebt geregeld. Ben benieuwd maar ga een gokje wagen, je gaat met Outback Jack op date en gaat duiken ;-)?

    Rust lekker uit en we spreken elkaar snel!

    Dikke kus!


  • 02 November 2012 - 10:53

    Mary Ann :

    Mooi je bent je reis goed doorgekomen. Nu genieten van het mooie land. Temperatuur is in ieder geval al goed. Ben erg benieuwd naar je spannend verslag.
    Geniet ervan.

  • 02 November 2012 - 12:01

    Milou:

    Heeee!

    Wat klinkt dit al gaaf zeg!
    Geniet ervan :)

    Liefs

  • 02 November 2012 - 12:01

    Milou:

    Heeee!

    Wat klinkt dit al gaaf zeg!
    Geniet ervan :)

    Liefs

  • 02 November 2012 - 12:41

    Annemie:

    nou dat klinkt al heel goed. Fijn om te horen dat je goed aangekomen bent. Ben benieuwd wat je verder allemaal gaat doen. veel plezier!

  • 02 November 2012 - 13:28

    Laura :

    Een berichtje vanaf Hong Kong Airport, waar ik zit te wachten op het vliegtuig naar Bangkok! Fijn om te horen dat jij je in Japan hebt weten te vermaken! Je hebt behoorlijk wat gedaan in die paar uurtjes! Geniet van de zon in Cairns! Je volgende verhaal klinkt nu al veelbelovend ;) have fun!! Liefs vanuit HK

  • 02 November 2012 - 14:10

    Myrne:

    Hey!
    Dat klinkt al goed! Heel veel plezier en geniet van je volgende avonturen!!
    Xxx Myrne

  • 02 November 2012 - 14:30

    Kim:

    Zo dat je die paar uurtjes in Japan toch nog goed hebt weten in te vullen!
    Ik ben ook nu al benieuwd naar je volgende verslag. Je moet nu wel met iets moois komen natuurlijk.
    Nou is alles wat in dat mooie weer daar zo ver weg van hier is al snel mooi ;-)

    Geniet er van!
    Liefs x

  • 02 November 2012 - 14:46

    Danique:

    Daan! Wat fijn om te horen dat je veilig aangekomen bent! Leuk joh dat je nog wat van Japan hebt meegepikt! Je weet ons wel jaloers te maken met je 30 graden en t zwembad! Lekker hoor!! Geniet er maar lekker van, Het is je gegunt!

    Net als de rest hierboven mij, ben ik erg benieuwd naar dat spannende avontuur! Veel plezier! Can't wait to hear about it!

    Liefs, Danique

  • 02 November 2012 - 15:38

    Esther:

    Hey Danielle,

    wat goed om te horen dat je een goeie reis hebt gehad met een mooie tussenstop!
    Ook ik ben heel erg benieuwd naar je spannende verhaal ;) Geniet ervan daar aan de andere kant van de aardbol!!! Ik blijf je volgen!

    X Esther

  • 02 November 2012 - 18:57

    Elke:

    Woehoehoehoehoe, klinkt goed! En ben erg benieuwd naar jouw volgende verslag!!!

    X

  • 03 November 2012 - 02:03

    :

    Heel erg veel plezier daar! Toch ook wel een beetje jaloers op je, hoewel ook wij 30 graden hebben en blij zijn dat het nu even 26 is ;-) We hebben nog een maand te gaan dus we zullen niet klagen. Ben heel benieuwd naar je verhalen! Neem je tijd voor alles om er van te genieten, want echt, het is zo voorbij! Veel plezier! Maikel en Onno

  • 03 November 2012 - 15:57

    Sharon:

    Fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen.

    Nu kan het echte genieten gaan beginnen!!!

  • 04 November 2012 - 15:09

    Marja Honer:

    Fijn dat je goed bent aangekomen, heel veel plezier met alles wat je gaat ondernemen, en wij....volgen je vanuit het natte nederland. XXXXX Marja

  • 04 November 2012 - 19:33

    Carola:

    Ha nichtje! Fijn dat je goed bent aangekomen!! Ben benieuwd welke activiteiten je allemaal gaat ondernemen! Al vind ik de activiteit die je mij stiekem al verteld hebt al erg spectaculair!! Veel plezier, geniet ervan en doe voorzichtig!!;) xxx

  • 06 November 2012 - 10:46

    Ingrid:

    haaay daan, wat super, daar aan de andere kant van de wereld! Nou we zijn benieuwd wat je deze week gaat doen ?? Liefs van je hardwerkende collega's XX Aart & Ingrid En..... genieten hè ?

  • 08 November 2012 - 20:57

    Avezaatje:

    Ha Daantje, wat leuk om je te gaan volgen tijdens je reis zo ver weg van hier. Heb 't natuurlijk regelmatig met ons mam over je en zei vertelde dat ik berichtjes naar je kon sturen. 'T moet nie gekker worden, je hangt helemaal onder aan die aardbol. Ben erg benieuwd wat je daar allemaal gaat doen en ga je dan ook eens lekker in de gaten houden.
    Geniet er met volle teugen van en we wachten met spanning op je volgende verhaaltje. Ik hou ons Rietje intussentijd wel in toom hier. Nou de groeten maar weer en tot de volgende keer! Je excollega Annette

  • 10 November 2012 - 22:44

    Melanie:

    Hey daan,
    Fijn om te lezen dat je veilig aan bent gekomen...
    Ik ben erg benieuwd naar al je verhalen die volgen! Ik ga ze zeker lezen! Ben ook benieuwd naar foto's!
    Heel veel plezier, lekker genieten!

    Liefs mel

  • 11 November 2012 - 17:17

    Leonie:

    Je reis begint al goed! Dat beloven heel wat avonturen, geniet ervan :)

    Enjoy x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daniëlle

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 434
Totaal aantal bezoekers 20928

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2012 - 28 Januari 2013

Australië

10 November 2007 - 16 Juni 2008

Curaçao

Landen bezocht: