Almost going Downunder! - Reisverslag uit Haps, Nederland van Daniëlle Dijk - WaarBenJij.nu Almost going Downunder! - Reisverslag uit Haps, Nederland van Daniëlle Dijk - WaarBenJij.nu

Almost going Downunder!

Door: Daniëlle

Blijf op de hoogte en volg Daniëlle

25 Oktober 2012 | Nederland, Haps

Hi there!

Over een week ben ik onderweg naar Australië. Een droom die na jaren eindelijk werkelijkheid wordt! Volgende week woensdag vlieg ik (via Osaka - Japan) naar Cairns, om daar op 2 november in alle vroegte te landen. Mijn reis zal op 28 januari eindigen in Melbourne. De route die ik hiervoor af ga leggen bedraagt in ieder geval 2800 km (dit is de kortste weg, die ik waarschijnlijk niet zal nemen), maar er staat nog niks vast. Ik ga me laten verrassen!

Via deze website zal ik jullie op de hoogte houden van al mijn avonturen Downunder. Ik weet hoe leuk het is om reacties te krijgen van het thuisfront, dus schroom niet en houd mij op de hoogte van jullie avonturen!

See you later!
Liefs Daniëlle

  • 25 Oktober 2012 - 13:16

    Mam:

    Hey meiske,

    Ik weet nu al dat ik je verschrikkelijk ga missen, maar ik wens je een supertijd in Australië.
    Stiekum zou ik wel met je mee willen, maar dat bespaar ik je.
    Heel veel plezier en ik hoop dat je heel veel moois gaat zien en beleven.
    En alvast een heel goede reis.

    Diike kus

  • 25 Oktober 2012 - 14:24

    Laura:

    Daantje!

    Ook jouw site was toe aan een update! Spannend he!
    Ik ben natuurlijk hartstikke jaloers op je, maar ik heb natuurlijk ook mijn eigen reis voor de boeg, waar ik ook ontzettend veel zin in heb!
    We gaan samen zorgen voor mooie verhalen, ook al zullen ze van elkaar verschillen!
    Morgen nog eventjes gezellig stappen in Nijmegen en dan is het écht bijna zover..

    We houden contact en wie weet zien we elkaar nog in Kuala Lumpur!

    liefs Laura


  • 25 Oktober 2012 - 15:04

    Jagath:

    Hey Danielle,

    Goede reis en heel veel plezier daaronder!!

    xxx Jagath

  • 25 Oktober 2012 - 16:07

    Lianne:

    Leuk! Danielle gaat ons weer op de hoogte houden van al haar leuke en spannende bezigheden!
    We gaan je volgen, en ook al jou leuk en spannende momenten meebeleven!
    Ook wij zullen jou op de hoogte houden van alle belangrijke zaken van uit Nederland.

    Maar voor je vertrekt nog 2 missies te voldoen; Su6 met het pakken van je koffer,
    en kennis maken met de mooiste en liefste pup die er is ;-)!

    Liefs van Lianne!

  • 25 Oktober 2012 - 19:11

    Peter-tiny:

    Hey Danielle.
    Heeeeell veeeel plezier en volop genieten van de mooie dingen die je tegen gaat komen en gaat beleven .we zijn erg benieuwd naar de foto's die je op de site zult zetten en we gaan je op de voet volgen .
    Heeeeel veeeeel groetjes van Peter en Tiny


  • 25 Oktober 2012 - 19:20

    Bianca :

    Ha danielle.

    Ook ik wil je een hele fijne tijd toewensen in Australië.
    Geniet van de mooie dingen daar.
    Heel veel plezier. En een hele goede reis.
    Als ik je nog had gezien op cp had ik je persoonlijk
    Heel veel plezier gewenst.

    Groetjes bianca xxx

  • 26 Oktober 2012 - 03:52

    Jos:

    Hey Daniëlle!

    Wat spannend! Je gaat een geweldige tijd tegemoet, waarin je heel veel meemaakt. Het is dus een goed idee om al die leuke ervaringen met ons te delen! Ik zal ze trouw volgen, want ik weet hoe leuk het is als mensen reageren en van je verhalen genieten.
    Ik kan je tips geven, voorbereiden en van alles vertellen over het reizen hier, maar dat heeft eigenlijk allemaal geen zin. Ga het zelf beleven en meemaken! Iedere reis is anders; jij zal het op jouw manier doen. Ik ben dan ook erg benieuwd naar jouw ervaringen hier in Australië.

    Ik denk overigens niet dat we elkaar tegenkomen. Ik ben nu in Byron Bay, en mijn volgende stop is Sydney. Dan reis ik via Alice Springs en Adelaide naar Melbourne, waar ik op 16 december op het vliegtuig stap naar Nieuw-Zeeland.

    Veel plezier de komende maanden!

  • 26 Oktober 2012 - 03:52

    Jos:

    Hey Daniëlle!

    Wat spannend! Je gaat een geweldige tijd tegemoet, waarin je heel veel meemaakt. Het is dus een goed idee om al die leuke ervaringen met ons te delen! Ik zal ze trouw volgen, want ik weet hoe leuk het is als mensen reageren en van je verhalen genieten.
    Ik kan je tips geven, voorbereiden en van alles vertellen over het reizen hier, maar dat heeft eigenlijk allemaal geen zin. Ga het zelf beleven en meemaken! Iedere reis is anders; jij zal het op jouw manier doen. Ik ben dan ook erg benieuwd naar jouw ervaringen hier in Australië.

    Ik denk overigens niet dat we elkaar tegenkomen. Ik ben nu in Byron Bay, en mijn volgende stop is Sydney. Dan reis ik via Alice Springs en Adelaide naar Melbourne, waar ik op 16 december op het vliegtuig stap naar Nieuw-Zeeland.

    Veel plezier de komende maanden!

  • 26 Oktober 2012 - 03:53

    Jos Grootjans:

    Hey Daniëlle!

    Wat spannend! Je gaat een geweldige tijd tegemoet, waarin je heel veel meemaakt. Het is dus een goed idee om al die leuke ervaringen met ons te delen! Ik zal ze trouw volgen, want ik weet hoe leuk het is als mensen reageren en van je verhalen genieten.
    Ik kan je tips geven, voorbereiden en van alles vertellen over het reizen hier, maar dat heeft eigenlijk allemaal geen zin. Ga het zelf beleven en meemaken! Iedere reis is anders; jij zal het op jouw manier doen. Ik ben dan ook erg benieuwd naar jouw ervaringen hier in Australië.

    Ik denk overigens niet dat we elkaar tegenkomen. Ik ben nu in Byron Bay, en mijn volgende stop is Sydney. Dan reis ik via Alice Springs en Adelaide naar Melbourne, waar ik op 16 december op het vliegtuig stap naar Nieuw-Zeeland.

    Veel plezier de komende maanden!

  • 26 Oktober 2012 - 04:04

    Jos Grootjans:

    Sorry voor mijn driedubbele reactie. Internet haperde even. Alleen jij kunt ze verwijderen :) Of gewoon lekker laten staan natuurlijk, dat doe ik meestal.

  • 27 Oktober 2012 - 02:20

    Onno En Maikel:

    SUPER! Wij gaan je zeker volgen! Geniet nog even van je laatste week in de kou en dan hoppekee de lucht in en genieten!

    Knuffels uit Nicaragua momenteel!

  • 27 Oktober 2012 - 02:37

    Maikel:

    Hey Danielle,

    Vanuit het mooie Costa Rica willen we je een hele goede reis wensen. Maak er een super tijd van, maar dat moet zekers gaan lukken...... Wij zijn hier alñweer bijna drie weken, de tijd vliegt....... Ik ga zekers je verhalen volgen, leuk, leuk.... Groetjes Maikel........

  • 28 Oktober 2012 - 19:38

    Elke:

    Woehoehoehoe! Heerlijk man! Lekker genieten, mooie dingen zien, etc., etc....JALOERS zeg ik je!
    Ik ga je volgen en ga een lieve, leuke, gezellige collega missen!
    Toi, toi, toi en tot schrijfs!

  • 28 Oktober 2012 - 22:59

    Kai:

    Oiiii veel plezier Daantje. Ik ga je volgen :)

  • 30 Oktober 2012 - 19:24

    Janneke:

    Ha Danielle, nog 1 nachtje slapen en dan begint je grote avontuur!! Een hele goede reis gewenst en ik kijk uit naar je verhalen. Xxx Janneke

  • 30 Oktober 2012 - 20:26

    Marja Honer:

    Lieve Danielle, heeel veel plezier en een hele goede reis!!!! XXXXXMarja

  • 31 Oktober 2012 - 02:08

    Pa:

    Ha Daniëlle, terwijl ik dit nu intik realiseer ik dat je over een uurtje of 12 aan je grote avontuur gaat beginnen, Australië. Je leeft hier al maanden naar toe en zoals je vanmiddag nog zei van in 1 keer is het moment dan hier. Ik zal je missen, wordt stil in huis. Ik ben blij dat we je via waarbenjij... kunnen volgen. Ik kijk al uit naar de mooie verhalen (en foto's) van wat je mee gemaakt hebt. Daniëlle, een goede reis, heel veel plezier en ga genieten van de mooie dingen waar je al lang naar uitgekeken hebt.

    Groetjes Pa.

  • 31 Oktober 2012 - 13:56

    Anne:

    Hoi Danielle,

    Ik heb je nog op het feestje van Laura gezien, maar daarna niet meer. Ik wil je toch nog even een hele goede reis wensen!! Veel plezier daar in Australie en ik ben erg benieuwd naar je verhalen en foto's hier op de site.. Lijkt me een geweldig mooie ervaring, geniet ze!

    XX Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daniëlle

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 680
Totaal aantal bezoekers 20901

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2012 - 28 Januari 2013

Australië

10 November 2007 - 16 Juni 2008

Curaçao

Landen bezocht: